söndag, juni 14, 2009

Sommarlov

Just nu idag så öser regnet ner. Inatt så har det regnat mer än 30 ml för regnmätaren var överfull och så har det fortsatt med regnanadet. Vi har t o m fått in vatten i källaren som vi måste suga upp med byggdammsugaren, köra den med jämna mellanrum.
Jag lämnar maken åt det ödet idag och bosätter mig i lägenhet ett dygn framöver där jag jobbar, så slipper jag se eländet. I morgon är det tänkt att vi ska på sommarfest på jobbet. Tipspromenad, grillning med sommarbuffé, och vädret ska som sagt inte bli något bättre. Får nog ta på mig hely hansen & gummistövlar.

SOMMARLOV
Examen var kall men uppehåll ifrån regn och tur var det. Jag hade gjort armband i examens present åt barnen som de fick på morgonen när de vaknade.
Min dotter har tagit examen i Segersta kyrka.

En grabbliga med en utav fröknarna som har tagit examen idag i Hanebo kyrka.

Själv fick jag bråttom hem efter examen, då jobbet väntade på eftermiddagen.

1 kommentar:

Farida sa...

Tänk vilka gullungar man är faster åt!!! =D Å tänk va stora de blir... hualigen! haha