onsdag, juli 07, 2010

Sommar, sommar och sol...

Tisdagskvällen spenderades som brukligt uppe på Säfstorpet för att lyssna på Westlingsspelmän och icke att förglömma det obligatoriska vindrickandet. I-8 och jag satt kvar längst så vi var lite ironiska och frågade som vi skulle släcka, stänga och släppa ut fåren i hagen.





















Knatade till Järvsö by för en öl. Killarna skulle upp på Öjeberget och cykla downhill en sväng.





Jag och sonen åkte upp till Järvsö i fredags. Jag blev kvar över natten och sonen ytterligare en natt. Vi badade, drack champagne, gick på puben och åt god mat.




























Snygg, snyggare och snyggast. Midsommar 2010.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha jag känner nästan inte igen dig Mammakarin :-) Hoppas du får en skön semester. Jag jobbar sista dagen idag och går sen på 3 veckors semester.
Många kramar
Skrållan

Crille sa...

För er som törs läsa Julia Caesars förnämligas krönikor: de är en spark i baken på etablissemanget. Det är den enda svenska journalisten som törs ägna sig åt grävande journalistik i vissa obekväma frågor:

www.korta.nu/jc

Crille sa...

För er som törs läsa Julia Caesars förnämligas krönikor: de är en spark i baken på etablissemanget. Det är den enda svenska journalisten som törs ägna sig åt grävande journalistik i vissa obekväma frågor:

www.korta.nu/jc