tisdag, juli 03, 2012

Snart semester

Om inte allt för många dagar så är det 5 veckors semester. Det ser jag fram emot om sommaren, solen och värmen kommer dvs. Jag slutar mitt skift på måndag kväll klockan 17 sedan så är det semester.

Ikväll ska jag ta cykeln och åka iväg på vårt årliga kultur vecko engagemang i byn Hårgaveckan. Ikväll är det Westlingsspelmän som spelar på Säfstorpet som vi ska på. Det är picknick filt, vin och gott att äta som gäller.

Tyvärr jobbar jag och missar det bästa av allt, och det är när vi går upp till Hårgaberget på fredagkvällen.



I lördags var jag iväg på en 40 års fest. Kom hem 01.30 och skulle upp igen vid 08.00 för jag och dottern skulle iväg på hundkurs med Ypsilon och Sune i Hudik. Stadtsträning för vovvarna och socaliseringsträning för Sune.

Det var jättekul för bägge hundarna skötte sig exemplariskt och det glädjer mattarna.

Inga kommentarer: