tisdag, mars 27, 2007

Bildbevis säger mer än tusen ord



Min dotter placerade sig på en dyna i solen där hon låg och läste. Söndagen var helt underbar, med mycket sol och värme.


Sonen fick en arbetsjacka som han numer lever i. Fick en stor leksak en schakt maskin av sin morfar som han gillade. Är det Entreprenad så är det.

Det är dax att beskära äppelträden. Knäppte ett kort innan jag högg in med såg och sekatör.
Min syster ger igen för gammal ost. Alltid när jag lockade hennes hår med locktången när vi var mindre så brände jag henne i pannan. Nu får jag igen.

4 kommentarer:

twstina sa...

Underbart att se lite vår bilder! Passa dig så K inte ger igen för mycket...gräver man i arkiven lite så finns det säkerligen både det ena och det andra som hon kan hämnas på :-) Själv tackar jag min lyckliga stjärna att min lillebror jobbar borta så mycket så det inte hinner bli några hämnaktioner från hans sida! :-)

krickelin sa...

Du har alldeles rätt! Syrran ligger jäkligt risigt till!!!!! Alla långfinger i sidan på bilsemestrarna, alla skrik: "GÅ UT UR MITT RUM SNORUNGE!", alla gånger hon gömde sadeln, alla hänglås på sin garderob, och framför allt - hon trampade på min hamster!!!!

krickelin sa...

kan tillägga att hamstern dog!!! HMPF. Beware of the return of little sister of horror!!!!

Anonym sa...

Jag har haft en jobbig syster som ställt till en massa förtret. Hon t o m spelade ballerinan i speldosan åt fel håll, medans hon spelade in sig själv på MIN bandspelare där hon säger - snurra fortare. Och vips så gick fjädern av och ballerinan dansade ej mer.