tisdag, februari 04, 2014

Ryggen från helv....

Jag är fortfarande inte bra i ryggen och igår bestämde jag mig för att ringa en kiropraktor. Jag är dödligt rädd för att det ska göra ont, dvs mycket ondare än vad jag har nu.

Har nu gått så här över 1 månad och det är inte bra, blir då orolig att jag gått för länge med det här. Ikväll får vi se hur det går. Jag är orolig att det blir som när trollkarlarna har en låda och de sågar itu en människa, sådant ser jag framför mig.

Här hemma ser man en massa som skulle behöva göras men jag klarar inte av att fixa det nu samt att jag jobbat så mycket och intensivt också nu att det mesta har blivit liggandes ogjort. Men det ligger kvar och snart är jag lång ledig och då är förhoppningsvis ryggen bra och jag kan lägga krut på alla måsten.

Dags att försöka få på sig lite varma kläder och gå ut med hundarna.

Inga kommentarer: