tisdag, februari 11, 2014

Ryggen

Igår var jag till I-8 för att ligga i ryggbänken. Läskigt!! Känns ändå bra att ha någon med sig som vet hur man gör. Jag hade väntat mig lite att det skulle spraka till och lossna det ryggonda, men det är bara en dröm det.

Låg i bänken och gjorde lite övningar som en fladdermus uppochner. Jag är rörlig sa jag och det skulle jag nog ta tillbaka när jag skulle stretcha på golvet. Jösses vad stel jag är och ovig framförallt.

Efter stretching så blev det massage och fy tusan vad ont det gjorde. Hon hittade precis på punkter som ömmar så in i norden. Idag har jag ett ryggslut som är som ett ömt blåmärke. Hoppas, hoppas det släpper någongång. Hon har helt fel jobb idag, hon skulle nog jobba som naprapat.





2 kommentarer:

L-8 sa...

Härligt om du är bättre! :) Kram

Frisk Disk sa...

Här kan du köpa ryggbänken på bilden.
www.friskdisk.se