måndag, augusti 28, 2006

Jag har hittat till cyberrymden


Idag har jag hittat till cyberrymdens kommunikationscentral.
Syrran har tjatat och gnatat på att måste skaffa en egen. Sagt och gjort.
Nu är jag här och ska lära mig detta.

Är förövrigt hemma idag, för att sortera upp lite tankar och ta hand om nära och kära efter vårt sorgebud i lördags.

Jag och Evelina var med syrran till Hudik på hästtävling i lördags, där Graffino skötte sig perfekt och vi fick 2 rosetter för två felfria ritter med oss hem. Nöjd ägare och nöjda skötare. På kvällen så bar det av till stugan för den årliga lyskvällen.

6 kommentarer:

krickelin sa...

ÄNTLIGEN!!!! storstrumpa har hittat ut i cyberrymden. Vad gör väl 10 års försening.... bättre sent än aldrig... ho ho. Nu ska jag terra!!!! Lägg ut bilder också!

MammaKarin sa...

Ja höller på och lär mig. Fan skiter står ju på engelska. Jag trycker på alla knappar, flikar och ikoner som poppar upp. Annars får jag väl ringa dig om är inne i branschen ?

krickelin sa...

För att lägga upp bilder i nya inlägg tycker du bara på lilla bildsymbolen. Men du måste göra bilden liten i typ photoshop eller något annat program först, ej högre än 72 dpi i upplösning och ca 250 - 300 pixlar bred, sparad i jpg eller gif.

MammaKarin sa...

Nu finns det bild på er två ifrån tävligen.

krickelin sa...

Fint! Attans kul syrran att du är här! i rymden menar jag! ;-)

krickelin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.