måndag, februari 01, 2010

Trio pooper

Våran Sune är en skit hund i ordets rätta bemärkelse. I torsdags åt vi tacos, plockade undan allt utom tallrikar och de få tomma skal som låg på brickan. Vi gick till sovrummet för att ta det lugnt efter maten och titta på mästarnas mästare som vi hade spelat in. Dottern var ute på promenad med Sune.

När de kom in från promenaden så sprang Sune in och upp i sängen och smaskade högt och ljudligt på något. - vad har du i munnen, är det en kotte, sa jag, varpå han gapade och släppte innehållet på sängen. En frysen, tuggad hundskit var det som han hade i munnen och sög på. BLÄ !!!! Näe fy sjutton, vi for upp ur sängen bort med överkast och bytte till rent. När vi som bäst höll på att byta i sängen så kom han igen glatt viftande på svansen så det smäller i möblerna, då hade han haft en egen taco buffé i köket för då kom han med tomma tacoskal i munnen.

Idag så kom han från övervåningen tuggandes på något igen, och jag dit igen och öppnade munnen -vad är det du tuggar på nu igen ! Inte en tanke på att det kan vara något snuskigt. En kattskit var det den här gången som han varit uppe i kattlådan och tagit. Mina föräldrars katt har nämligen en kattlåda med sig som jag tyckte att jag gömt undan på ett bra ställe, men inte då. Fy sjutton för våran dog pooper.....

3 kommentarer:

Farida sa...

blä! haha

krickelin sa...

HA HA!! Rätt åt er!!! Hellre plocka ut lite hundskit ibland än byta blöja på en livs levande unge flera gånger varje dag! För att inte tala om allt bäbiskräks!!! ha ha ha

Skrållan sa...

Bläää vilken liten skithund ni har!!!! Men roligt är det att läsa om era tokigheter.
Kramisar