söndag, augusti 22, 2010

Vackert sommarbröllop

Min barndoms kompis giftade sig lördagen den 7 augusti i Ljusne kyrka. Tack för att vi fick komma och vara med om Ert vackra bröllop.

Här sminkas och friseras det innan bröllopet ska ske på eftermiddagen. De blev så fina.


Vi skålade i champagne innen påklädningen. Skål på dig Lokamia.


Nu är kläderna på och smyckena har jag gjort åt henne som en gåva. Nu kan bröllopet stånda.
Här är de två äldsta tärnorna, den minsta har redan hunnit förbi.





tam, tam, ta tam... brudparet

Herr och fru Swaij med familj

Mor och döttrar
Efter kyrkan vankas det middag och fest på Folkets Hus i Ljusne. Middagen var super god.


Bröllopstårtan var jättevacker och god, den har brudparet fått som gåva ifrån hennes arbetsplats.


Buzz Kings stod för underhållningen och de är superbra, jag kan varmt rekommendera dem. De spelar rockabilly låtar, jag dansade så svetten sprutade och mina fötter gjorde ont i 3 dagar efteråt. Ovan att gå i högklackat.





Brudparet dansar.

2 kommentarer:

krickelin sa...

Dom är så fina allihop!!! Gud så vackert!!! Bra kort också söstrami!!!

MammaKarin sa...

Ja visst var de fina. Det blev faktiskt många bra kort den dagen & kvällen.