tisdag, juni 08, 2010

Dvala

Himmel vilken formsvacka jag hamnade i idag, jag har sovit lite dåligt i natt och när man är hemma jobbar man för sju personer. Helst skulle jag vela blunda och sova i någon timma känns det som.
När jag klev av mitt skift i morse väntade maken på mig så åkte vi till Intersport på deras utförsäljning ,pga branden som var utanför deras förråd så hade allt blivit rökskadat. 30% -50% på allt. Suite me just fine!!!!

Jag hade lovat maken ett par nya gympa dojjor sedan han fyllt år, men han har haft sådan värk i en utav fötterna och ätit smärtstillande att han inte kunnat prova skor förrän nu och så äntligen blev det av. Jag köpte mig också ett par skor. Adidas för 300 kr är inte illa pinkat och makens skor kostade 650 kr som då var halva priset.

När jag kom hem så satte jag igång att olja in alla trämöbler och det är inte det roligaste jag vet, men det måste göras. Började att sätta upp lite på väggarna i uterummet, för nu har jag målat klart med täckfärg. Grundmålade ett litet ovalt bord som står ute på altanen, den ska bli antikvit sedan. Ska bära ner en avlutad skänk som också ska gå under penseln, antikvit även den.

Jag ska lära mig hur man lägger in bilder ifrån min nya kamera så ska ni få lite smakprov på bilder, för det var ju ett tag sedan.

Inga kommentarer: