lördag, januari 17, 2009

Inlägg

Skrållan har efterlyst inlägg. Hon har varit ute på min blogg och gluttat var och varannan dag, utan resultat. Jag ska bättra mig lovar jag.

Kylan ute kommer och går. Konstigt väder. Varför kan det inte vara en jämn och behaglig temp ute? Hur som haver så har jag ändå inte varit ute och gjort något, sitter inne och kurar. Borde kanske ta mig tid att läsa mina böcker som jag annars inte orkar läsa. Borde kanske ta och städa ur skåp och lådor, sådant som jag annars gnäller över att jag borde ha gjort.
Borde kanske ta och sätta in lite recept i receptpärmen i stället för att de ska ligga lösa. Borde kanske sätta dit de små tapet bitarna som fattas ovanför fönstren. Borde kanske ........

Ja det kommer nog kanske tid bara lust och inspiration finnes.

7 kommentarer:

Mammanna sa...

Allt har sin tid!!

Anonym sa...

Håller med! Allt har sin tid. Gör det du vill och har lust med. Det kan vara bra att bara få vara ibland. Bamsekram från Lokamia

MammaKarin sa...

Tack till Mammanna och Lokamia.

twstina sa...

En fågel viskade ända till Dalarna. Sköt om dig & stå på er!
Kram

twstina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Äntligen en inlägg!!!
Det här är ett steg i rätt riktning gumman. Och jag får lov att hålla med om att allt har sin tid.
Miss you =(
"Skrållan"

Anonym sa...

Bra att Du är på G igen. Saknar ditt bloggande :) Kram