söndag, november 01, 2009

Nu har Sune kommit hem till oss

Nu har lilla Sune kommit. Igår eftermiddag kom husse och matte för att överlämna våran Sune. Jag kom hem senare på kvällen från jobbet och då var det full fart här hemma.

Vi åt god mat och drack gott på kvällen med dem. Jag och maken sov i husvagnen, medan gamla husse och matte tog vårt sovrum.



Lyxigt värre när man får presenter vid köp av hund. Termos till mig som ska titta på när maken springer på brukshundsklubben, dummies i två storlekar, visselpipa och ett retriver koppel. Samt en fin pärm med allt nödvändigt i pappersväg och vilka sprutor & avmaskningsmedel och när han ska ha dem m.m.



Sista natten tillsammans med sin mamma. Myyysigt.


Sune sover som en stock i sin bädd.

5 kommentarer:

L-8 sa...

Åh, va gullig han är!!!

Skrållan sa...

Men guuuuuud vad söt han är......vi kommer och nyfar oss snart på både Sune och Pärlan. Kramisar

Team Åsbacka sa...

Men gullegoooooos!!!!! Om han helt plötsligt försvinner nån dag så har INTE jag kidnappat honom! ;)

krickelin sa...

Lillkorven!!! Såååå söt!!!

MammaKarin sa...

Han är söt när han sover, måste jag medge. Annars bär han på skor eller försöker att attackera katten och möblerna lever farligt.