tisdag, november 08, 2011

Fin, len och mjuk

Är vad jag ska bli, tydligen.
Hm..fick presentkort när jag fyllde 40 på ett spa med olika behandlingar. När jag nu sent om sider skulle unna mig det så görs det inte längre några spa behandlingar utan bara massage eller akupressur. Oops, jag gillar inte massage något vidare och absolut inte akupressur som gör lite ont, varför vet jag inte. Tycker inte att det är skönt eller njutningsfullt bara plågsamt och känner rastlöshet i kroppen med en undran om när sjutton ska personen blir klar någongång.

Nu bokade jag massage ändå för jag måste ändå nyttja presentkortet jag fått. I min förtvivlan över att inte få en ansiktsbehandling jag tänkt så kom jag inte ihåg vad vi bokade för datum att jag fick ringa igen och fråga om det var idag eller i morgon som jag skulle iväg på massagen. Jag kanske har ändrat mig när jag kommer hem i morgon, det kanske inte är så illa.

I slutet av november tar jag med mig jobbet och åker iväg 2 dygn på ett spa. Nu ska jag i allafall få min ansiktsbehandling + ett turkiskt bodyscrub som jag bokat, och vilket ingår i priset. Tänk att få leva i 2 dygn i bara myskläder och badrock samt äta 4 rättersmiddag och ostbrickor på kvällskröken. Den helgen avslutas med att vi har julbord med jobbet på Kungsholmen, kan inte bli bättre.

1 kommentar:

Team Åsbacka sa...

Oh vad härligt det låter med spa och 4-rätters middag! Se till att njuta i massor!
Kram Anna