torsdag, april 05, 2007

Är ni redo ?


Redo är jag inte ännu. Jag sitter i skrivandets stund på jobbet. Här är det inget klämdag eller halvdag som gäller. Full dag..... jobb, jobb, jobb.


Jag har tankat kvasten, kammat katten och polerat kaffepannan. I år så blev det inget möte före avfärd, det är sagt som så att alla åker dit på egen hand. Det är ju ingen fara med att hitta för jag har fått installerat GPS på kvastpanelen.


Det har även pratats om drickandet, att man inte ska inta alkohol före avfärd. Det tar jag inte fasta på utan jag tänker då dra i mig en hutt nu och då :-D. Godis ska vi bara inte prata om. Det har kommit reklamblad i denna brevlåda som jag har lus läst och konstaterat att MM hade bästa och billigaste godiset. Jag har köpt en helan storan mig en pöse med gotta. Jag har en näve godis i kjolen som ska vara som färdkost.


Ha det så bra nu påsk ! Det ska jag ha även om det vankas strom. Finns solarium på badhuset så det är bara dit och grilla sig om man inte får några som helst solglimtar.




Inga kommentarer: