torsdag, november 06, 2008

Antag av utmaning

Har blivit utmanad av Mammanna

Sju saker om mig!!


1. Jag är alldeles för svag för godis och gott hembakt. Tycker inte om bakelser, sådant äcklar mig. Konstigt vá!
2. Jag är kittlig på hela kroppen.
3. Jag gillar att hålla på i trädgården och i växthuset.
4. Min pappa vela att jag skulle heta Anna och min mamma vela att jag skulle heta Karin, därför heter jag Anna-Carin.
5. Jag badar ogärna där jag inte kan se botten, om inte någon annan hoppar i före och jag kan se att den personen överlevt.
6. Jag är av naturen väldigt bekväm och lat
7. Jag är en soldyrkare. Älskar sommaren och värmen. Klädgarderoben är genast mycket roligare och färggladare under sommarhalvåret.


Känner du dig utmanad, varsågod.

1 kommentar:

Farida sa...

vem är inte svag för godis......