tisdag, november 11, 2008

Julklappstips

Jag kan inte klara utan min almanacka. Jag fick tips av min syster att beställa en personlig almanacka, för något år sedan och har sedan fortsatt. Kan inte bli bättre !

Jag stannar alltid till och bläddrar i almanackor i butiker, men det är inte alltid de är skapade som jag vill ha dem och varför inte skapa dem själva. Det har Anders Lundberg i Uppsala kommit på sedan hans fru alltid klagat på detta.

  • Du väljer text och färg till omslaget i stabil plast
  • 12 månaders veckoplanering
  • tryckt sida med ägar uppgifter (utifall man förlägger den någonstans)
  • valfria sidor i slutet, med årsöversikt om man vill
  • storlek 16*15 cm och 1,5 cm tjock
  • skrivvänligt 150 grams papper
  • fiffig gummisnodd som håller ihop den stängda almanackan
  • speciallinjal som bokmärke
  • kostnad 275 kronor

Gå in på www.personligalmanacka.se du också och skapa din egen utifrån dina och familjens behov !





5 kommentarer:

Mammanna sa...

Det ska jag verkligen göra =)

Hulda sa...

Bra julklappstips! Tror mamma får en eftersom jag aldrig vet vad jag ska hitta på till henne!

Farida sa...

Tycker att de är så fina! Har suktat efter en i några år nu, men nästen 300 är för mycket för en stackars student... Får helt enkelt hålla ut ett år till! =D

krickelin sa...

jag köper inga fler. jag tycker papperet är alldeles för hårt i den!!! svår-bläddrad!!! Så jag har gått tillbaka till vanliga almenackor!

krickelin sa...

Hello! This is India calling!!! =)

Här är det ... rätt mycket folk! 16 miljoner i samma stad för att vara exakt.... hyfsat varmt, inte FÖR varmt.

Lite dåligt med shopping eftersom dagarna är späckad med två möten om dagen på olika håll i Delhi.
Allt går bra. Magen mår bra, maten är supergod!!!
Men jevvlar vad LORTIGT allt är här! Man får sprita händerna stup i kvarten! och tiggarna håller på att rafsar på en hela tiden. Usch!
Nu är det sängdags för mig. Här är klockan 10 på kvällen.

pussar till hela familjen B!