lördag, mars 24, 2012

15 år

Jösses vad stora barn jag har!! Tiden går så himla fort. Idag fyller sonen 15 år. Målbrottet och moppemusch.

Ska tillaga lite mat åt matgästerna i kväll. Köpte jeans åt sonen i veckan och senare ska vi gå iväg och köpa nya vårskor, storlek 43. Himmel vilka blad han  har att gå på,  står stadigt på jorden i allafall.

Och så vankas det moppekort. Det är hett efterlängtat, han har lånat syrrans körkortsbok som han läser i, innan han somnar om kvällarna.


Igår så var vi iväg och tittade på makens mellersta systers lilla flicka, så himla liten och söt. Man har glömt bort att ens egna var så här små en gång i tiden. I augusti kommer min systers lilla, så då får vi ytterligare en att skämma bort i familjen. Ska försöka mig på att virka converse skor till dem.

3 kommentarer:

Team Åsbacka sa...

15 år! Aldrig!! Han kan inte vara mer än kanske 10...? För SÅ många år har ju absolut inte gått. Jag har då inte blivit nå äldre i alla fall! ;)

MammaKarin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MammaKarin sa...

Vänta du bara så ska är dina barn i moppe åldern, det säger bara svisch här i livet tycker jag.