tisdag, mars 27, 2012

Ledig dag

Morgonvädret var inte någon hit, men det blev riktigt bra. På förmiddagen kröp jag upp i soffan och glodde på Tv med min virkning.


När vädret klarnade upp hade jag lite bankärenden att utföra. Dotterns inackorderingstillägg kommer till fel bank och fel konto. Idag har jag lämnat alla papper till banken så får de ringa och fixa med SUS och kommunen. Fick till svar från kommunen att de varken kan se eller tillhanda har konton för utbetalningar och hänvisade till Nordea, men de har heller inget sådant. Vem sköter då om detta? Jag gick bet och då får jag ta hjälp.

Måste få detta gjort för vi sitter som kund hos två banker nu och det var inte det som var meningen med bytet. Dosor och gamla bankkort ska lämnas in för makulering och det kan vi inte göra förrän detta är åtgärdat.

Har nyss kommit in från en långpromenad med Sune. Dags att bege oss till träningen på bowlinghallen, snart slut på säsongen. I söndags plockade Bollnäs ungdomslag hem några härliga poäng till klubben. Ikväll ska våra gudabenådade tränare få en bukett med blommor. Hon ställer upp helhjärtat på dessa ungdomar.

Garn och beskrivning till baby conversen är inhandlade, så det ska jag nog sätta tänderna i ikväll. Nu har jag 4 projekt med både virkning och stickning på G.





Inga kommentarer: