söndag, november 18, 2012

Ledig helg

Usch vad min lediga helg ränner iväg fort.

Har varit på morfars begravning i fredags. Avslutade kvällen med att ligga i soffan och titta på filmen Snow White and the Hunts men. Lördagen blev det spännande handbollsmatch i Bollnäs. Var iväg förra helgen på handboll till Alfta och tittade.

Idag har det varit hemma matcher för Bollnäs Bowlings juniorer. Mötte Söderhamn (BK Klossen), Sandvikens två lag Örta och Sandviken. Gick rätt så bra tror jag. Måste lära mig hur man räknar med handikappen så att jag hänger med.

Skjutsat dottern till tåget, handlat och ätit gott på kvällen samt tvättat Sveriges skitigaste bil = min. Tycker jag tvättar den snart två gånger i veckan, nu får det ta och bli lite kallt ute tycker jag.

Dags att packa jobbar väskan och tvätta sig själv för att krypa till kojs. Har rätt så myckget på G denna vecka.

2 kommentarer:

Farida sa...

Kan meddela att Sveriges skitigaste bil står i viksjöfors och skäms... Farbror Bertil hade nån sån där "Oj vad skitigt ni måste ha det efter vägarna"-kommentar om den för snart 2 veckor sedan, den är inte tvättad än!

=P

MammaKarin sa...

Tur att det är fler än vi som äger skitiga bilar. Även huset ser ut som en grushög efter hundarna som ovanpå det löser något så ofantligt mycket hår.