tisdag, november 20, 2012

Mörka dagar

Imorse när jag klev upp tidigt, var det så mörkt att det kändes som om jag var uppe mitt i natten. Tittade både en och två gånger för att försäkra mig om att jag var uppe i rätt tid. GÄSP!!

Det ljusnade inte alltför mycket idag, tog en timmes promenad med maken och hundarna. Lagade iordning god lunch som vi åt framför TV´n och tittade på programmet Livet från andra sidan.

Duschade och vi for iväg på varsitt håll. Maken till jobbet och jag iväg på äventyr. Handlade senare på eftermiddagen och nu har jag paus i mitt storstädande av lorthuset.

Ska snart iväg och lorta ner bilen lite ytterligare för att hämta sonen hos en kompis. Imorgon kommer Ivar och syrran, vi ska åka iväg till mormor för att hjälpa henne iväg till läkaren för ett återbesök. Vi tar med oss vårt handarbete såklart, så kanske vi får extra hjälp av mormor som inte gjort något annat i hela sitt liv.

Inga kommentarer: