fredag, november 17, 2006

Rensa avlopp

Under en veckas tid har det så gott som varit totalstopp i tvättstället inne på toaletten.

Men man försöker med andra medel försöka lösgöra stoppet innan man skruvar i sär. Någon kväll efter att jag borstat tänderna så var jag in till köket och hämtade diskmedel som en liten åtgärd men inte blev det bättre.

Nästa kväll vid tandborstningen så var jag till köket igen och hämtade maskindiskmedel och pyttsade i när jag spolade het vatten. Inte det heller hjälpte.

Igår kväll så tog jag tjuren vid hornen och tog i sär avloppet. Ut i köket med kröken, för att se vad för spännande föremål och kolijox som kunde tänkas finnas i avloppet. Gissa hur många tops jag hittade ??

11 stycken har en viss unge man stopppat i, grr ! Han har mycket för sig när han är där inne och han är den i familjen som är där inne längst jämt. Inte undra på när han håller på och fipplar med en massa grejor som är förbjudet.

Inga kommentarer: