onsdag, maj 09, 2007

Ursäkta

Ursäkta jättebilden som jag lyckades få in på mig själv med kosackens längtan i handen.
Jag hade tänkt att det skulle vara en liten bild i ett hörn ungefär och inte över hela webben.
Nu är det bort plockad. Jag ska inte ge mig in i sådant jag inte begriper mig på .

I övrigt så står jag om kvällarna på vedbacken där jag klyver och kapar ved för fulla muggar. I kväll blir det klart i allafall, men det får maken ta det sista för jag har lyckats få en hektisk kväll.

16:00 utvecklingssamtal
17:00 kvällsmöte på jobbet - detta kan jag inte gå på
19:00 klassmöte inför klassresan
20:00 hämtning av fotbolls tjejer.

Kvällsmat ........

5 kommentarer:

krickelin sa...

ja du... systra mi... du måste re-siza bilderna i ett bildbehandlingsprogram om du ska ha dom liten FÖRST innan man lägger upp dom på bloggen!
Gsus!!!

;-)

krickelin sa...

och dessutom har du länkat till rosamias ena inlägg, inte till henns blogg...
du måste i länkningen skriva: http://lokamia.blogspot.com

inget annat!!!


*suckar över min systers icke existerande datafingrar*

Anonym sa...

Ja tyckte du va fin ja...=))

Anonym sa...

Problemet är att jag inte kan få upp för att se hur och vad jag lagt in på min blogg förrän dagen efter, trots att andra kan se den rätt så omgående. Det har varit så här sedan jag lade över den på google account.

Rosis länk har jag gjort om några gånger och den hamnar på samma i allafall. Äch ! Nedrans grejor.

krickelin sa...

Jamen tömmer du cache-minnet då i webbläsaren genom att hålla nere shift medan du refreshar??