lördag, december 27, 2008

Filmtajm

Idag har vi varit lata hittills. Legat i soffan och tittat på film. Vi har tittat på sista delen av ARN "riket vid vägens slut", jag har gråtit och snörvlat för den var bra och sorglig. Filmerna om ARN kan jag rekommendera att ni ska se
Maken har skjutsat dottern till mormor och morfar, sonen är redan där så vi blir solo i kväll. De ska följa med morfar i morgon och hämta hem en kattunge och det lockar mer än att vara hemma med oss. Sonen, mormor och morfar är just nu och inhandlar lite katt prylar som de inte allt för länge sedan gjorde sig av med när deras gamla katt avled.

3 kommentarer:

Farida sa...

tittade faktiskt på den första igår, eftersom den råkade gå på tv. Tyckte den var liten aning segdragen ibland men helk ok ändå.

Anonym sa...

oh, ni blir solokvist ikväll.Vad ska ni göra på nyår då? kramis lokamia

krickelin sa...

jag fick besök av din son i eftermiddag! Mitt i pizzan! =) De dom med lite julsaker till granen, och åt upp min pizza.... ha ha
Fredde såg fram emot att hämta katten, inte mamma....

Ha en skön, tyst kväll! =)