onsdag, april 22, 2009

Till Minne

En kär och trogen följeslagare har gått till hund himlen. Det är en sådan otroligt stor sorg och saknad här i huset nu.

Vi tänder ett ljus åt honom där han ligger begravd och han har t o m sina tuggben med sig till himlen.

Han har funnits med oss i 13 år och 4 månader

Mangold´s Fabian
Född: 96-01-04
Död: 09-04-15

´
Den finns en vän som har gett mig ett ordspråk, Kraft och Mod. Det ordspråket har jag verkligen tagit till mig. År 2009 är definitivt inte mitt år, så orden kraft och mod har blivit ett mantra för mig som jag måste peppa mig själv med om jag ska orka med.

8 kommentarer:

lokamia sa...

Sov så gott i din hundhimmel Fabian och slicka Rocky på nosen :(

Och min bästa vän.. Det ska du veta att när kraften och modet tryter så har du många som lyfter dig igenom det och stöttar dig tills den kommer tillbaka.Kom ihåg det! Kram Lokamia

Emilie sa...

Beklagar sorgen :( Kram

MammaKarin sa...

Puss på Er ! Skönt att veta att någon bryr sig om en. Livet är verkligen en berg och dalbana.

Hulda sa...

Vi kommer sakna Fabian. Skänker honom en tanke i hundhimlen och er en tanke i er saknad och sorg...

l-8 sa...

Du är en överlevare, det här fixar Du. Kram

krickelin sa...

Fabbe! Tokiga stora lufs! Han som alltid kom och borrade ner huvet i knät för att tigga gos, som hade tålamod som ingen annan, som var gudasnäll och alltid ville väl. Han är grymt saknad! Men nu springer han runt igen, kan göra vad han vill och är glad. Han levde ett långt och bra liv med en egen familj, stor gård och han har alltid fått följa er överallt! Sov gott Fabbe! Vi tänker på dig!

Och du söstra mi - Glöm aldrig - Efter regn kommer alltid sol!!! Varm och strålande sol!!!

Team Åsbacka sa...

Jag hörde att Fabian fått lämna jordelivet... Skickar några kramar till er i sorgen. Är alltid så jobbigt när ens älskade djur dör ifrån en. Men Fabian har haft det bra hos er och nu när han inte orkade vara kvar på jorden har han det bra "där borta".
KRAM

Skrållan sa...

Kram på er!
Som jag sa när vi pratade sist så ska du se att allt vänder. Nu ljusnar det rejält. Tänker på er i er sorg och saknad