söndag, september 27, 2009

Jag tror jag blir med......

Kattungar brukar man säga, men i det här fallet är det en valp. Han heter Sune och min man har precis meddelat husse och matte att vi ska ha honom. En liten kola färgad 4 veckors kille.

Vi föll pladask när vi såg hundvalparna. Trodde jag skulle kunna stå emot frestelsen men det gick inte. Jag har drömt om honom i natt att vi hade honom med oss hem ifrån Dalarna.

Vi har spenderat fredag kväll och lördag i Dalarna. Ätit gott, plockat svamp, shoppat på Kupolen och ätit gott igen. Vi har haft det trevligt med andra ord.




Valparna är mätta och trötta.


Välj mig ! Se så fin jag är...... Jag kan till och med sitta fint.

6 kommentarer:

krickelin sa...

Nä men!!!!! En familjemedlem!! Guuu så söt!!!! Får han komma och träffa våra missar?

Skrållan sa...

Vilken liten goding!!!!
Spännande då kanske ni har en ny liten familjemedlem när vi lyckas ta oss till Granbo.
Kram

Emilie sa...

Nämen, en liten labbe! (eller?) Söt iaf!

Anonym sa...

åh min gud så sööt man kan vara =) jag kan vara hundvakt när du vill =)kram lokamia

Farida sa...

Å va gulligt!! =)

Team Åsbacka sa...

Men gulle! Tänk va' valpsugen man blir när man ser såna där små körvar!