onsdag, september 23, 2009

Radio elände

Täckningen på radio i Alfta är allt annat än bra, och jag lyckas eller rättare sagt min bilradio vill ha P1. Jag hatar P1. Jag vill ha radio rix. Vi är väldigt oense jag och bilradion.


När jag trycker på kanalsökaren så stannar den på P1. Jag forsätter att söka och radion vill ha p1,P1 P1. Jag blir galen. När jag så äntligen lyckas få in P3 så får jag väl vara nöjd då, för något annat går inte ens att söka fram. Rätt som det är så är det P1 igen. Hur kan det komma sig?

Jag som är ifrån Ljusne tyckte att Vallvik var världens ände som vi sa, men Alfta måste tillhöra den kategorin vad det gäller tekniken. Det knappt att ringa ifrån mobilen på vissa ställen fast det är full teckning. Man får springa runt som en guttaperka i lägenheten och prova om och prova om för att kunna ringa.

2 kommentarer:

Anna sa...

HAHA så du springer runt som en plastpinne du ;-)

Bitta sa...

Det hörs att du läser munvård, guttaperka är ju det dom har i när dom gör rotfyllningar! Hahaha!