fredag, oktober 02, 2009

Vill......

Katten håller på att flytta till vår granne som har hund, han är så sjukt sällskapssjuk. Inte på människor utan på en hund.

Vår grannes hund gillar inte katter och där har vår stora svara lurv Prinsen bestämt sig för att husera när han har lust, och bestämma över hunden också dessutom. Hunden är jätterädd för katten nu och skäms över att ha en katt springandes bakom sig när de går ut och går.

Jag vill att lilla Sune ska komma NU så att Prinsen (vår katt) får sin kompis. Fick ett MMS igår kväll där lilla Sune hälsade. Han har växt på nästan 1 vecka syntes det.

Ska åka iväg och köpa ett litet halsband och koppel åt honom. Undrar vad han passar i för färg? Måste in på Maja & Pluto och kolla i helgen. En skön säng och en liten matskål måste han också få. Sakerna ifrån vår förra hund får vi vänta med, annars kommer lilla Sune drunkna i vattenskålen.

3 kommentarer:

Lokamia sa...

Vi har kvar bädden efter Rocky om ni vill ha den. Den är ju lite stor men med lite filtar så blir den kanske bra.Imorgon drar vi till stockholm och sen blir det hemovillamässan på söndag. Kanske ett stopp på IKEEEAAAA åxå =)

krickelin sa...

klart Sune ska ha ROSA halsband och koppel!!! Det har alla coola småkillar ;-) Gärna lite strass också!!! ;-)

Tack för att ni kom i onsdags, det var roligt!


Farväl syster yster! Nu hörs vi inte förrän 14 okt. Hälsa alla hemma! Om du önskar dig något speciellt, så maila på min jobb-mail, den försöker jag kolla med några dagars mellanrum. Kramis // Jr

Inga-Lill sa...

En hälsning från Sune. Jag växer och är full i bus. Tycker redan nu om att bitas i tårna. Det märks att jag och mina syskon är matglada labradorer.

Kram
Sune