söndag, maj 23, 2010

Ooops

Igår när solen sken och vädret var på topp, passade jag på att klippa gräsmattan och plantera ut lite fler blommor.

Men jag hann även busa med vovven också, vilket resulterade i att jag kastade ut en ruta i uterummet med en frisbee. Hmmm. Snacka om hålvana :-) eller inte. Just nu var det inte bra. Gulp! Tur att det inte var de stora glaspartierna som gick sönder, för då hade det blivit lite dyrare.

Som tur var hade vi fönsterglas hemma, som maken fick skära till när han kom hem från jobbet och jag hade köpt fönsterkitt så det gick rätt så smärtsamt ändå, men det är så onödigt i allafall.

Det är nämligen andra gången jag kastar ut ett fönster på det här sättet, sist var det när vi hade våran första hund Tjabo som det hände och då var det köksfönstret som rök. SUCK!

Inga kommentarer: