tisdag, mars 01, 2011

Duktig

Jag var såå duktig hos tandläkaren idag :-). Måste peppa mig själv, det är inte roligt att gå dit, men jag hade inte behövt skjuta på den här tiden i 1 år som jag gjort, det gick ju så bra.

Och inte blev det alltför dyrt heller, jag hade 300 kronor som låg i avdrag via F-kassan som var outnyttjat, undersökningen skulle ha kostat 600 kronor men blev nu 300 kronor att betala. Det kändes bra.



Inga hål fanns det och det såg så bra ut. Enda som var, är att jag har tappat min provisoriska uppbyggnad av en gammal rotfylld tand. Jag har tagit beslutet för ett tag sedan att tanden ska bort och vi var överens om det idag. Den syns ändå inte. I slutet av nästa månad ska den väck.



Hälsade sedan på I-8 och snyltade åt mig kaffe på hennes jobb. Var iväg och letade begagnade strumpstickor idag på Röda Korset men de var för tunna. Jag ska gå ner till grannen och låna, så får vi se om jag lyckas få ihop några stickade tossor.

1 kommentar:

Cathrine sa...

Du som är så händig ska väl inte ha några problem att få till några tosser

Kram Cathrine