torsdag, mars 31, 2011

Mors lilla lat hund sa....

Tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag... Tralalla la Så känns det nu. Är det soligt och fint vill man bara vara ute och götta sig. Jag läser böcker, löser korsord eller så sitter jag och stickar ute i solen. Promenader blir det också givetvis med Sune. Det som är inne får vara tills kvällen eller en annan dag. I helgen blir det ett nytt främmande som kommer. Spännande, men också lite nervöst. Mer om det säger jag inte nu, det tar vi efter helgen. Den personen är också kanske nervös vad vet jag. Jag har försökt att städa, men den där mors lilla lathund kommer emellan rätt som det är och det blir inte mycket gjort. Grannen ska komma upp och låna lite socker har hon sagt. Jag är inne och stickar på min tredje tossa. Lägger upp bild sedan. Igår så var det junta igen och vi stickade för glatta livet. Drack starkt och mycket kaffe så jag har då varit vaken halva natten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har hänt med bloggen? Det är fortfarande något fel då det inte blir några blankrader i texten som jag skrivit. Grrrr. Tur att Tina också har samma problem. Grejer ska bara funka tycker jag...// MammaKarin

Anonym sa...

Vad har hänt med bloggen? Det är fortfarande något fel då det inte blir några blankrader i texten som jag skrivit. Grrrr. Tur att Tina också har samma problem. Grejer ska bara funka tycker jag...// MammaKarin

L-8 sa...

Ja pass på att njuta av att få vara utomhus om dagarna. Jag är inte nåeavis alls :( Kram

Anonym sa...

sorry att du inte kunde sova,mitt fel

Anonym sa...

Ja tänk det där riviga kaffet man fick ;-) // MammaKarin