tisdag, oktober 16, 2007

Man ska inte lova för mycket !


Flera bilder av den närsynte och hedvig ifrån A till Ö, tror jag visst att det var.


Vilka tuttbrudar ! Undrar vem ja, som ska lära sig till exotisk dansare här ja ?

Min kära kollega har inga brillor på sig, så hon ser lite glist...

Åh vilka stora planer jag hade inför helgen att hinna med det ena efter det andra... Hm, harkel.

Nu var vi till en arbetskompis i fredags och var så stor i korken att jag skrev i bloggen att vi skulle ha en 10 L vindunk till vårt förfogande, och att det inte skulle vara några problem att tömma den. /jag tror inte jag är pigg än !/

Det var det ju i och för sig inte heller under kvällen något problem att fylla på glasen. Vi hade en bra arbetskamrat som hela tiden såg till att våra glas inte stod tomma och dammade. Vi var 7 styckena som delade på denna och vi fick så gott som i oss allt också för den delen. Men hur mådde man dagen efter då ???? Fy sjutton. Jag blev liggandes till mitt på dagen. Kunde inte får ner en matbit före klockan 17 samma kväll. SUCK ! Det fanns fler som blev dåliga ;-)

Men de säger att vi hade roligt i allafall. Vi sjöng singstar och klädde ut oss. Men först och främst medans minnet var på topp så åt vi en undbart god middag.

Hoppas få in lite bilder sedan.

9 kommentarer:

krickelin sa...

Jaså... en tur till handväskan kanske??? he he he

twstina sa...

Låter som en generös arbetskamrat. Om jag inte missminner mig så brukade du bli klen "förr i tiden" också :-) Men jag ska inte kaste sten när jag sitter i glashus, efter ett par glas vin på kvällen är jag däckad nästkommande dag... Har det med min ålder (25) att göra???

krickelin sa...

klen förr??? Menar du att min ordentliga storasyster druckit alkohol förr????? Nu ska jag tjalla för pappa!!!

Anonym sa...

Hehe, så kan det gå;) Singstar är väll bland det roligaste som finns, så läng inte nån filmar det och visar upp dagen efter...Emilie

Mammanna sa...

Visst är det Super roligt med sing star!!! Så vad blev du då?!

MammaKarin sa...

Tycker ni inte synd om mig :-( ???

Var är mina bästa vänners sympati....Jag kan berätta att jag är singstar på Carolas låt fångad av en stormvind. Sedan kommer jag inte igåg vad vi sjöng mer än 9 to 5 med Dolly Parton och den kan jag också men då fuskade jag och sjöng för fel lag ;-)

Anonym sa...

Hahaaa och inte blir man vis av erfarenhet heller =)
Nytt jobb som erotiskdansös kan väl vara nåt att satsa på FNISS
Har man inte en blank fin stång att dansa runt så går det ju lika bra med en skurmopp ;-) oooo ont det gör ont!!!!

twstina sa...

Vilka pangpinglor! ;-) Men den ena verkar vara i behov av glasögon... Eller är det fel på textningen på TV:n?

krickelin sa...

Gunsan! Vilken hit! Hon ser ut som en karl....