fredag, oktober 24, 2008

Drömchansen

Jag har antagit att också skriva om vad jag vill vinna på Drömchansen om jag skulle vinna. Men som sagt det är ju en microskopisk chans. Jag har alltid så plikttroget fyllt i kupongerna och stoppat dem i de utplacerade lådorna i butikerna.

Jo vad skulle jag spendera mina pengar om jag vann:
Nya tapeter, färg & spackel via Färghuset på Häggesta.
Gipsskivor, skruv och spik från Forsells Trä
Ny kamera
Kakel och klinkers
Luftvärmepump

Måste bara konstatera att det är sååå tråkiga butiker här inte undra på att man endast åker ned på stan 1 gång om året och då är det kris med någon julklapp

te x.

Därför står vi själva för inspirationen hemma, och lite sunt förnuft. Vad fungerar för oss och hur vill vi ha det. Det är alltid roligt att titta i inredningstidningarna Hus & Hem, Lantliv & Drömhem mfl.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att du har önskningar MEN jag har bestämmt mig för att ta hem den vinsten till veckan!!! Om du vill kan du få följa med och åka limosin :)

Mammanna sa...

Ja nu har man varit ner en sväng.. vad blev det då hmm två par byxor åt lilla pyre och en tröja till Isak så 2 lotter där.... sen hemköp och handlade lite hårfärg och yogurt så 2 lotter till ja men jag har ju iaf 4 lotter chans av gissningsvis miljoners.. men jag önskar alla som är med LYCKA TILL!! vi kommer att behöva det haha!!

MammaKarin sa...

Jag har nog handlat mat så att jag fått i hop det till 14 lotter totalt under helgen. Det var väl sjutton om man inte ska vinna :-)
Men I-8 meddelar att jag ska få följa med henne i limosinen så jag får nog vara nöjd om hon vinner åtminstone. Kanske vi kunde ta en tur till frissan och bli stylade ?? Köpa lite kläder osv.

Hulda sa...

Ja såg det jag med men jag har jobbat och slitit hela helgen "snyft" så det fanns ingen chans att åka på någon samlarmässa!