torsdag, februari 14, 2008

Alla hjärtansdag !


Idag är det alla hjärtansdag !


Jag har har tillsammans med en arbetskollega gått en promenad till blomsterbutiken för att inhandla en ros med en grön kvist i till maken även svärmor ska få ifrån barnbarnen.


Nu har tre arbetskollegor runt omkring mig fått ett telefonsamtal ifrån blomsterbutiken att de har en blomster leverans att vänta. Några har fått hit till jobbet och några ska få när de kommer hem.


Hm... Lite avis blir man allt. Här får man gå i hästhagen eller på dyngstan och plocka sig ett blomster till sommaren :-)


Det är väl kärleken i hjärtat som ändå räknas. Fast å andra sidan så skulle det vara väldigt kul att få bli överraskad någon gång.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Mikael har lite hyfs så han köper dig en blomma idag på alla hjärtans dag. Det är du värd. EN hjärtekram från lokamia får du iallafall.

Anonym sa...

Hoppas du har en fin allahjärtansdag, med eller utan blommor!
/Anny

Mammanna sa...

Ja visst vore det helt underbart att bli överadkad någon gång ibland men det lär nog aldrig inträffa... En stort fång får du av mig i alla fall.

krickelin sa...

Och du får 1000 (tänkta..;-) rosa rosor av lillesyster som tycker du är världens bästa storasyster!!! Hade du bott i stan "hemma på min gata", då hade jag köpt dig en jättebukett! OCH en chokladask!

=) kramen från Jr

MammaKarin sa...

Puss på Er och tack det värmde mer än blomster.

Ingen blomma från maken som sagt. Det växer fina solrosor på dygnstacken till sommaren jag ska plocka en sådan.