tisdag, februari 12, 2008

Filmkväll


Ja då har man avverkat måndagen och är inne på tisdagen. FULL FART MOT HELGEN !


Min dotter frös och mådde illa igår så hon avstod handbollsträningen. Efter maten så kröp vi upp i hennes säng och tittade på en dvd film. Kärlek på menyn. Det var en fin film och vi grät bägge två när vi tittde på den.
Till middag igår kväll lagade jag i ordning lax till mig och barnen och chilicon carne till maken som inte gillar lax. Han äter all annan fisk förutom lax. Receptet på lax lät gott i allafall, det var laxfileér som skulle saltas coh peppras, sedan skulle man mosa feta ost och turkisk youghurt samt ha i timjan. Sonen han slevade i sig två bitar laxfilé och jag fick med nöd och näppe ner en bit. Mycket pressad potatis och vatten blev det till. Tyckte det var torrt så jag fick hulkningar. BLÄ ! Fisk är inte nyttigt !

4 kommentarer:

krickelin sa...

Nä det är ju det jag sagt - man ska akta sig för Fisk!!!! USCH!

Mammanna sa...

Nä fisk som är så gott och nyttigt! Jag vill gärna ha receptet.

MammaKarin sa...

Ja du ska få receptet. Jag kan helt enkelt inte göra fiskrätter allt smakar dy.

Anonym sa...

Du är i varje fall duktig som föröker......Laga fisk menar jag förståss :)