tisdag, februari 05, 2008

Motionstävling

Vi har en motionstävling som startade igen den 1 februari. Den förra tävlingen vann jag tillsammans med två av mina arbetskamrater ett presentkort på 500 kronor i Thalins Sportaffär. Vilket var ett toppen tillskott.

På följande sätt får man poäng i tävlingen:
*Lätt motion (inte svettig)
1 poäng/ sammanhängande 30 minuter
*Intensivare motion (svettig)
2 poäng/ sammanhängande 30 minuter


V5
Fredag: Sprang i mataffären (räknas inte)
Lördag: Var ute och red en långritt så vi tog 3 poäng
Söndag: städade (räknas inte)
V6
Måndag: Gick 30 min på lunchen och gick minst 30 min med hunden hemma på kvällen 2 poäng
Tisdag: Gick 30 minuter på lunchrasten, sprang i affären (räknas heller inte)
Onsdag:
Torsdag: 30 minuters promenad på lunchrasten
Fredag: 30 minuters prommis på lunchen
Lördag:
Söndag:

4 kommentarer:

krickelin sa...

Härligt! Keep it up!
Du måste vara fit för flytten!!!

Mammanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mammanna sa...

Gud vad duktig ni är själv kommer jag inte ut och rör mig mycket alls. men det ska bli ändring på det med. ska börja med inridningen i helgen igen nu har han ju brodd så nu spelar underlaget ingen roll längre. nä nu ska jag förbereda för fika det kommer några och grattar i dag med.

Anonym sa...

Du får berätta hur det går med inridningen om inte annat kanske det blir ett och annat blåmärke.