måndag, april 21, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Mammanna

Tre namn du går under:
1. Anna-Carin
2. Mamma

3. MammaKarin

Tre saker som skrämmer dig:
1. Pengar (att dom inte ska räcka)
2. Fåglar (äckliga saker som flyger & flaxar runt. Fin att se på men skitar ner........
3. Att något ska hända min familj

Tre saker du har på dig:
1. Stora smycken i form av halsband och armband
2.En brun tröja

3. Jeans

Tre sanningar:
1. Älskar sötsaker
2. Tycker om när man får saker gjorda, trots att jag är lat av naturen
3. Duktig på att skjuta upp tråkiga saker


Tre saker jag verkligen vill ha:
1. Massor med pengar
2. Ett arbete att trivas med och som är kreativt
3. Ett lugn, jag stressar oftast runt varav inget blir ordentligt gjort

Nu är det min tur och jag utmanar Lokamia, Twstina och KrickelinKopiera och skriv in era svar!

Inga kommentarer: