söndag, augusti 03, 2008

Happy Birthday

Japp ! Då var man ett år äldre igen. Synd att man bara fyller en gång per år, men tanke på att jag gillar att få presenter. Vem gör inte det !

Jag fick en duk av lin från min mamma och pappa. En begonia i kruka av mormor och morfar. En sten med ett sten ansikte som jag lagt i rabatten bland växterna, det roliga med denna är att den liknar min man ;-). Fick även pengar och blommor av svärmor och svärfar. Av min syster fick jag en underbar tunika i grått/vitt och svart rutigt. Den var skit snygg.

I dag regnar det så då har jag och maken dragit igång med att städa ur en utav vindarna med rammel. Det är nog det enda man kan kalla det man spar på sig uppe på vinden. Men förhoppningsvis blir det bra och snyggt när det är färdig sorterat.

5 kommentarer:

Lokamia sa...

Hipp hipp hurra en dag efter till världens bästa swenton. Kramar i efterskott från lokamia med familj. vi kommer nån dag och hälsar på.

Anonym sa...

En snabb men väldigt god fika han vi med iaf =)

Här är vi hemma idag, Isak tycker att sova är något man kan göra när man dör och ansolut inte på dagar och nätter =)

MammaKarin sa...

Lokamia: Hej och Tack för grattis hälsningen. Ja vi kan väl träffas snart igen, det är dags tycker jag.

anna: Tack för banankakan, den gick åt som smör i solsken.

Hulda sa...

Grattis i efterskott! Jo men visst har man en tendens att samla på sig en massa rammel, men man blundar gärna för det tiil det kommer en dag när man ska ta reda på skiten!! Då blir det jobbigt....

Anonym sa...

Grattis! :D Hoppas allt är bra med er. Det är så kul att höra från er. :) Här är det som sagt fullt upp. Jag trivs :) Jag har fösökt att lägga ut bilder men det tar sådan tid! Jag vill så gärna visa alihopa hur det ser ut men Internet är så segt. Men men. Jag ska försöka hitta på något så att jag kan lägga ut fler bilder. Hälsa familjen! :) Kramkram