måndag, maj 19, 2008

Vet du vad det blev av dina klasskamrater ?

Hos Stayfriends kan du...

*hitta dina gamla klasskamrater

*och ta reda på vad de gör idag

*få information om klassträffar

*titta på klassfoton och utbyta minnen

*vara med i Sveriges största nätcommunity

Visst låter det spännande !

Jag har anmält mig hos StayFriends, sökmotor för vänner. Jag gillar denna idé och skulle gärna ha dig med.

Registrera dig enkelt med länken nedan och se, vem som väntar på att träffa dig igen. Rekommendera gärna StayFriends till alla dina vänner!


http://vaervning.stayfriends.se/8775676-1193138274.html

3 kommentarer:

krickelin sa...

men herregud söstra mi! Stayfriends har funnits i alla evighet - och INGEN registrera sig!!!! Bah! Du blir bara lurad på pengar.
Gjorde ni något mer på huset igår kväll? Jag var skittrött på kvällsjobbet efter helgen. Men blev pigg lagom till sömnen skulle ha infunnit sig vid ett-tiden på natten. Typiskt!!!

MammaKarin sa...

Jag har varit med länge i stayfriens men vill vinna en digital system kamera. Försöka duger !!!!!!!!!

Näe det blev inget mer gjort efter att du varit där. Vi började igår med att slå i vita foder runt ett fönster men färg helv.... torkar inte på 14 dagar ens så det blir skavt och nött och blött på handskar och hammare m.m. Jag är så nedrans arg på färgen.

krickelin sa...

Trist! =( Vad är det för konstig färg? Det ska bli bättre väder framåt helgen, ni får väl passa på då!