fredag, maj 30, 2008

Tro inte

att jag ligger på latsidan när jag inte lagt ut någon denna vecka. L vet att jag har målat i parti och minut när hon kommit och lämnat av min dotter från träningen.

Jag har stått ute och slagits med all mygg som envisas med att surra omkring. Mitt kortklipta hår är vit färgat av mitt slagsmål med myggen för jag använder både pensel och handskarna när jag vilt viftar omkring. Tur att jag vann myggspray på tjejgången i början på maj den använder jag.

I övrigt så målar jag hela tiden... Ny bilder kommer till veckan på bygget.

Ha nu en bra helg allihopa med mycket sol och värme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är ner och inspekterar lite nu och då!! Nu är det ju mindre än hälften kvar, och en stryckning till så klart.. Kommer ner och kollar i helgen med!!

krickelin sa...

Kortklippt???